(źródło: TVN24/ x-news)
Rozpoznawalną w Polsce i na świecie markę RESERVED firma LPP tworzyła od podstaw w latach 90-tych. 3 lata temu na rynek wypuszczono popularną wśród nastolatek markę SINSAY. Teraz na rynek wchodzi Tallinder.
NOWA MARKA LPP - TALLINDER
Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.
SALONY TALLINDER - pierwszy powstanie w Gdańsku
Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 mkw. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.
Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium. Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.
Więcej na strefabiznesu.dziennikbaltycki.pl:
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?