- Dwa razy w ostatnim czasie spotkałem się z krytyką obsługi w naszym szpitalu - powiedział radny Piotr Łaga. - Przykładowo rodzina pacjenta, posiadająca stałą przepustkę na odwiedziny, usłyszała od pielęgniarki, że w takim przypadku powinni sami o niego zadbać. Moim zdaniem taka sytuacja nie może mieć miejsca. Skoro szpital chwali się na swojej stronie wysoką jakością swoich usług, to powinien tak robić.
W opinii Józefa Wasiuka, wiceprzewodniczącego rady, szpitale w Polsce nie zajmują się leczeniem a szukają każdej możliwości, żeby na pacjencie zarobić.
Zdaniem starosty tczewskiego, wśród ponad 450 pracowników szpitala może się trafić ktoś, kto zachowa się niekulturalnie wobec pacjenta.
- Ale jeśli nie mam konkretnej skargi, to nie mogę wyciągnąć wobec takiej osoby konsekwencji - tłumaczył Józef Puczyński.
W podobnym tonie komentuje zarzuty prezes Szpitali Tczewskich S.A.
- Czekam na konkretne informacje - podkreśla Janusz Boniecki, prezes Szpitali Tczewskich S.A. - Po to ustanowiliśmy Rzecznika Praw Pacjentów, aby zgłaszać do niego tego typu uwagi. Natomiast oficjalna skarga nie wpłynęła.
Czytaj więcej w piątkowym, papierowym wydaniu „Dziennika Tczewskiego”
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?