Już po raz drugi Czytelnicy „Dziennika Bałtyckiego” wybiorą mistrzów handlu w Trójmieście oraz w powiatach na Pomorzu. Tym razem patronem naszego plebiscytu jest Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego, który dla zwycięzców plebiscytu ufunduje specjalne medale. Zostaną one wręczone podczas uroczystej gali.
„Są takie sklepy, w których robienie zakupów jest przyjemnością – mówi Bogusław Kaczmarek, dyrektor kreatywny „Dziennika Bałtyckiego”. - Wyróżniają się ładnym, przyjaznym wystrojem wnętrza, pracują w nich sympatyczni i przyjaźni sprzedawcy. Są kwiaciarnie, które zachwycają wystrojem wnętrza, a pracujące w nich osoby są prawdziwymi artystami tworzącymi piękne bukiety.
To właśnie ich szukamy. To oni zasługują na medale mistrzów handlu w naszym plebiscycie. Teraz nasi Czytelnicy będą mieli okazję docenić najlepsze sklepy i miłych sprzedawców, i głosując w plebiscycie podziękować im za ich pracę.
Nasz plebiscyt Mistrzowie Handlu rozpocznie się już za tydzień. Na łamach „Dziennika Tczewskiego” oraz na stronie tczew.naszemiasto.pl zaprezentujemy i docenimy sklepy, kwiaciarnie i sprzedawców, którzy zostaną zgłoszeni do udziału w plebiscycie. Czytelnicy, oddając na nich swoje głosy, wybiorą najlepszych.
Plebiscyt będzie prowadzony w pięciu kategoriach:
Sklep Roku – może to być sklep każdej branży (z jednym wyjątkiem, o którym niżej), ważne, aby wyróżniał się przyjemną atmosferą, czystością, atrakcyjną ekspozycją towarów i miłą obsługą.
Butik Roku – to oddzielna kategoria dla sklepów z branży odzieżowej, do której zgłaszać można butiki zarówno z odzieżą nową, jak też używaną.
Kwiaciarnia Roku – ponieważ kwiaty są piękne same w sobie, chcemy w plebiscycie nagrodzić kwiaciarnię, która najlepiej to piękno prezentuje.
W ostatnich dwóch kategoriach Czytelnicy będą też mogli oddawać głosy bezpośrednio na pracowników sklepów i kwiaciarń, którzy ich zdaniem zasługują na tytuły Sprzedawcy Roku i Florysty Roku 2015.
W trzech pierwszych kategoriach nagrodami będą kampanie reklamowe o wartości 2000 zł na łamach „Dziennika Tczewskiego”, „Dziennika Bałtyckiego” lub w naszych serwisach internetowych. Zwycięzcy zostaną także zaprezentowani w pierwszym z wymienionych tytułów. Opiszemy historię sklepów, butików i kwiaciarń, początki ich działalności, a także plany na przyszłość. Przedstawimy również właścicieli sklepów.
Z reklamy będą mogły skorzystać także sklepy i kwiaciarnie, które zdobędą drugie i trzecie miejsca. Ich wartość będzie wówczas wynosiła odpowiednio 100- zł i 500 zł.
Atrakcyjne nagrody przygotowaliśmy także dla najsympatyczniejszych sprzedawców i florystów. Otrzymają medale od marszałka Mieczysława Struka oraz zaproszenie na weekendowy pobyt w SPA. Laureatom drugich i trzecich miejsc zostaną z kolei wręczone zaproszenia na atrakcyjne koncerty w Trójmieście. Dla wszystkich uczestników plebiscytu przygotujemy plakaty i ulotki, które pomogą im zawalczyć o głosy klientów.
Wszystkich kandydatów zaprezentujemy na stronie tczew.naszemiasto.pl, a tych, którzy zdobędą najwięcej głosów, opiszemy na łamach „Dziennika Tczewskiego”. Będzie to dla nich wspaniała reklama.
Już za tydzień zamieścimy listę kandydatów i rozpoczniemy głosowanie.
Serdecznie zapraszamy do udziału. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 10 kwietnia. Dzwońcie pod nr tel. 698 635 681 lub piszcie na adres e-mail [email protected]. W treści wiadomości koniecznie podajcie nazwę i lokalizację sklepu, butiku lub kwiaciarni, a w przypadku sprzedawców i florystów imię i nazwisko, nazwę sklepu lub kwiaciarni, w której pracuje oraz - jeśli to możliwe - telefon kontaktowy.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?