Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zabawa w chowanego w IKEA Gdańsk Matarnia. W akcji chce wziąć udział 11 tys. osób

Monika Jankowska
Sklep IKEA ma trzydzieści tys. m kw. Uczestnicy zabawy będą mieli gdzie się schować
Sklep IKEA ma trzydzieści tys. m kw. Uczestnicy zabawy będą mieli gdzie się schować 123RF
Gdzie można się schować w gdańskim sklepie IKEA? To pytanie zadaje sobie już ponad 11 tysięcy użytkowników Facebooka. Ludzie skrzykują się w sieci, aby zorganizować zabawę w chowanego! Podobną akcję zorganizowano w sklepie w Belgii.

Gdańska IKEA ma ponad 30 tys. metrów kwadratowych (powierzchnia całego Parku Handlowego Matarnia, w skład którego wchodzi IKEA to ponad 53 tysiące m kw), miejsce więc powinno znaleźć się dla każdego.

ZABAWA W CHOWANEGO W IKEA PROSTO Z BELGII

Sam pomysł nie jest nowy. Wszystko zaczęło się w Belgii. Tam Elise De Rijck z okazji 30 urodzin postanowiła spełnić swoje marzenie i zabawić się w chowanego w popularnym sklepie z wyposażeniem wnętrz. Potem pomysł zawędrował do Holandii - w Amsterdamie chowało się 19 tysięcy ludzi, a w Eindhoven - ponad 30 tysięcy! Teraz do zabawy w chowanego szykują się klienci gdańskiego sklepu IKEA.

- Zasady są proste i chyba znane przez wszystkich. Jedna osoba bądź grupa osób (w zależności od wspólnych uzgodnień) szuka pozostałych członków zabawy na terenie całego obiektu hali wystawowej IKEA - czytamy wpis organizatorów na Faceboku. Sami organizatorzy przyznają, że nie spodziewali się aż takiego zainteresowania. W odważnych marzeniach liczyli na kilkaset chętnych osób, ale nie na 10 tysięcy. A do wydarzenia ciągle można się dołączyć.

ZABAWA W CHOWANEGO W IKEA GDAŃSK MATARNIA - TERMIN

Do 8 kwietnia zbierane są propozycje co do daty zorganizowania akcji i innych szczegółów z nią związanych. Dokładne wytyczne mają pojawić się w połowie kwietnia. Bardzo możliwe, że w najbliższym czasie pojawi się szczegółowy regulamin akcji i specjalny formularz rejestracyjny dla chętnych.

Co na to przedstawiciele sklepu IKEA?

- O akcji dowiedzieliśmy się w dniu, kiedy pojawiło się wydarzenie na Facebooku - z naszego monitoringu mediów społecznościowych pod kątem marki IKEA. Naszym pierwszą reakcją było pytanie o bezpieczeństwo, które jest dla nas zawsze priorytetem - mówi Karol Nahajowski, marketing manager sklepu. - Cieszy nas fakt, że tak wiele osób uważa, podobnie jak my, że IKEA to idealne miejsce do zabawy i miłego spędzania wolnego czasu. Jesteśmy w kontakcie z organizatorem i będziemy pracować nad rozwiązaniem, które będzie zagwarantuje bezpieczeństwo i wygodę dla zainteresowanych stron.

Trwają rozmowy między sklepem a organizatorami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto