Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znana międzynarodowa marka odzieżowa w końcu otwiera sklep w Polsce. Próbę podboju zaczyna od Domów Towarowych Wars Sawa Junior

Kamil Jabłczyński
Kamil Jabłczyński
materiały prasowe
Japońska sieć sklepów UNIQLO szykuje się otwarcia swojego pierwszego sklepu stacjonarnego w Polsce. Firma działa już na 25 rynkach, mając w swoim portfolio ponad 2000 sklepów. Pierwszy w naszym kraju będzie w samym centrum Warszawy. To także kolejny etap przemian w domach towarowych na Marszałkowskiej.

UNIQLO pochodzi z Japonii, a dokładnie Hiroszimy, która większości z nas kojarzy się głównie ze zrzuconą 6 sierpnia 1945 roku bombą atomową Little Boy. To właśnie w tym mieście w 1984 roku otwarty został pierwszy sklep marki - jeszcze pod nazwą Unique Clothing Warehouse. Sieć specjalizuje się w sprzedaży ubrań ze swojej marki (jeden z najlepszych wyników na świecie) w konkurencyjnych cenach.

Sklep w Warszawie otwarty zostanie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior i zapowiadany jest jako pop-up store. To znaczy, że pojawić ma się na określony czas np. kilka miesięcy. Być może chodzi o to, że z czasem jego docelowa i stała lokalizacja będzie inna lub chodzi o sprawdzenie czy sieć odniesie sukces na polskim rynku.

W tym kontekście można odczytywać wypowiedź Taku Morikawy, UNIQLO Europe CEO: Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością.

Co ciekawe, zakończyło się już aplikowanie na ogłoszenie o prace zamieszczone przez UNIQLO skierowane do sprzedawców przyszłego sklepu. Wiemy, że pracownicy mogą liczyć na uposażenie w wysokości 5000 zł brutto miesięcznie. Co oprócz tego?

  • Stała umowa o pracę (pełny i niepełny etat),
  • Możliwości rozwoju i awansu co 3 miesiące,
  • Dodatkowe korzyści, takie jak zniżka dla personelu oraz nagroda dla sprzedawcy miesiąca.

Cała umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu, a dwupoziomowy sklep ma być otwarty jesienią.

Nowy sklep UNIQLO to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których już 1. września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzy sportowa marka adidas.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto