Do inwestowania w Tczewie zachęcają bowiem... astronauta i baseballista. Kampania reklamowa jest specyficzna, bo urzędnicy szukają też specyficznych inwestorów. W planach władz dawne koszary mają się stać Nowym Centrum Usługowym Tczewa, czyli motorem napędowym rozwoju miasta.
- Jednym z elementów przygotowania materiałów reklamowych było opracowanie dotyczące oceny sytuacji Tczewa na tle kraju i regionu pod kątem ekonomicznym i kierunków rozwoju gospodarczego - tłumaczy Jolanta Śliwińska, naczelnik Wydziału Rozwoju Miasta w Urzędzie Miejskim. - W wykonanej analizie znalazły się również wnioski i zalecenia odnośnie grupy docelowej i promocji. Istnienie w Tczewie strefy ekonomicznej i profil funkcjonujących tam firm ma tu duże znaczenie. Ilustracje strony to przenośnia realizująca pewien przekaz.
Teren jest promowany poprzez położenie w dogodnie skomunikowanym miejscu w regionie i bliskość Trójmiasta, oferowanie nieruchomości typu „greenfield” (inwestycyjnych niezabudowanych), wyważone ustalenia planu miejscowego, potencjał gospodarczy obszaru metropolitalnego, rozwój kulturalnych i społecznych usług miasta oraz rozwijającą się mobilność zawodową mieszkańców metropolii i subregionu.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?