- Decyzje będą doręczane w dniach: od poniedziałku do soboty w godz. 9-20.
- W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
- Doręczyciele – pracownicy urzędu – nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych.
- Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych.
- Osoby odbierające decyzje podatkowe proszone są o składanie czytelnych podpisów i dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru.
- Urzędnik może zostawić decyzje podatkowe naszego sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.
Akcja doręczania decyzji potrwa od 27 stycznia do 23 lutego 2023 r. (włącznie).
Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?