Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wielki Finał Akcji Paczka

Redakcja
fot. materiały organizatora
25000 map Lokali Bez Papierosa rozdanych! 2400 paragonów znajdujących się w "Paczkach" z 9 miast w Polsce! Z największych galerii handlowych w Polsce zniknęły "Paczki", kończąc tym samym ogólnopolską akcję, realizowaną w ramach kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa - Polska Bez Dymu. Stowarzyszenie MANKO, organizator, po podliczeniu paragonów, zna już wyniki konkursu "Odwiedzaj lokale wytrwale".

W Gdańsku "Paczkę" przez cały wrzesień można było znaleźć w Galerii Bałtyckiej. Ogólnopolska Akcja "Paczka" to projekt współfinansowany przez Urząd Miasta w Gdańsku. Akcja paczka to element kampanii informacyjnej w ramach kampanii społecznej Polska Bez Dymu - Lokal Bez Papierosa. Jej celem jest przygotowanie społeczeństwa do nowej ustawy poprzez promowanie miejsc wolnych od dymu tytoniowego. Już za niecały miesiąc, bo 15 XI 2010 Polska dołączy do długiej listy państw europejskich, w których obowiązuje zakaz palenia, m.in. w lokalach gastronomiczno-rozrywkowych. To właśnie teraz jest moment na przygotowanie się do nowej ustawy. Od daty wprowadzenia zakazu każda osoba nieprzestrzegająca prawa zapłaci mandat.

GDAŃSKA PACZKA
Zwycięzcami konkursu "Odwiedzaj lokale wytrwale zostały osoby, które wrzuciły największą ilość paragonów z lokali bez papierosa. Do tych najbardziej wytrwałych wysłane zostały nagrody w postaci sprzętu sportowego firmy Marmot, voucherów do restauracji, będących w sieci "Lokal Bez Papierosa" oraz nagród ufundowanych przez Allen Carr Polska - Klinika Rzucania Palenia metodą ALLENA CARRa - bezpłatnych zaproszeń na udział w sesjach rzucania palenia o wartości 1000zł każda, bestsellerowe książki "Prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie" oraz kupony rabatowe na udział w terapii antynikotynowej ze zniżką 15%.

CO DALEJ?
Stowarzyszenie MANKO postawiło sobie za cel uświadamianie społeczeństwa w kwestii zmian, jakie niesie za sobą zmiana prawa. Kampanię poparły gwiazdy - Kayah, Ewa Wachowicz, Anna Wyszkoni, Olga Borys. W ramach kampanii informacyjnej przygotowano broszurę informacyjną, która stanowi kompendium wiedzy na temat nowelizacji ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych. Znajdują się w niej praktyczne informacje odnośnie zmian, które czekają branżę gastronomiczną, dowody na to, że zakaz palenia niesie ze sobą wiele pozytywnych skutków. Broszura wysłana zostanie do 10 000 właścicieli lokali gastronomiczno-rozrywkowych. Już 20-22 października w Łodzi zorganizowany zostanie II Przegląd Filmowy "Wypalone Kino". 15 listopada 2010 to data, która dotyczy nas wszystkich. Przygotujmy się do zakazu!

Więcej na www.lokalbezpapierosa.pl oraz www.polskabezdymu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto