Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tczew: 15 urzędników roznosi decyzje podatkowe!

Jakub Staniszewski
Jakub Staniszewski
Wrota Tczewa
W 2022 r. decyzje dotyczące podatku od nieruchomości będą doręczane przez 15 urzędników.

W 2022 roku decyzje będą doręczane w dniach: od poniedziałku do soboty w godz. 9-20. W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu. Doręczyciele – pracownicy urzędu – nie mają prawa pobierać od mieszkańców żadnych kwot pieniężnych. Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych. Osoby odbierające decyzje podatkowe proszone są o składanie czytelnych podpisów i dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru. Urzędnik może zostawić decyzje podatkowe naszego sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.

Z uwagi na stan epidemii wywołany zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 oraz dbałość o bezpieczeństwo Mieszkańców, każdy pracownik doręczający decyzje został zobowiązany do:
- przestrzegania zasad bezpieczeństwa w tym obowiązku zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki,
- wstrzymania się od doręczania decyzji w przypadku zaobserwowania u siebie jakichkolwiek objawów infekcji,
- zgłoszenia do służb sanitarnych informacji o ewentualnym kontakcie z osobą zakażoną podczas doręczania.

Akcja doręczania decyzji trwa od 28 stycznia do 23 lutego 2022 r. (włącznie). Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tczew.naszemiasto.pl Nasze Miasto