„Fair to Women” był pierwszą edycją ogólnopolskiego konkursu, skierowanego do średnich i dużych przedsiębiorstw. Podczas weryfikacji wniosków oraz wywiadów z pracownikami, kapituła zwracała uwagę m.in. na wsparcie kobiet powracających z urlopów macierzyńskich i wychowawczych, zajmowanie przez panie stanowisk kierowniczych, działania wyrównujące szanse rozwojowe czy angażowanie się w prokobiece inicjatywy.
- W naszej firmie stawiamy na równe traktowanie niezależnie od płci, wyznań, koloru skóry, poziomu sprawności, wieku, orientacji seksualnej, poglądów, pochodzenia etnicznego czy społecznego - komentuje Stanisław Motylski, Dyrektor Generalny, Flex Poland. - Nasze działania opieramy na Kodeksie Postępowania i Etyki, który jest przewodnikiem dla wszystkich pracowników firmy Flex, a także Polityce Równych Szans, dzięki której powstały globalne grupy pracownicze m.in. dotyczące wsparcia kobiet. Dziękujemy kapitule konkursu „Fair to Women” za docenienie naszych inicjatyw wyrównujących szanse zawodowe kobiet w branży produkcyjnej.
Poza Flex Poland, w konkursie zostały nagrodzone jeszcze cztery firmy: Capgemini Polska, Credit Suisse Poland, NatWest Poland oraz Orange Polska.
Organizatorem konkursu “Fair to Women” jest Fundacja Vox Feminae, partnerem merytorycznym PwC Polska, partnerem głównym Emitel SA, a partnerem ABSL.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?