Emisja 10-minutowego programu planowana jest na 19 lipca, na antenie TVP Gdańsk, i na antenach 15 oddziałów terenowych Telewizji Polskiej - w TVP Warszawa, Bydgoszcz, Białystok, Olsztyn, Gorzów Wlkp., Kielce, Kraków, Katowice, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin i Wrocław.
- Oznacza to, że program obejrzą widzowie 16 województw - informuje Małgorzata Mykowska, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego. - Emisja premierowa zostanie poprzedzona dziesięcioma zwiastunami zapowiadającymi program.
W audycji pokazane zostały m. in. tereny nadwiślańskie, Stare Miasto, skatepark, siłownie pod chmurką, lokomotywa na węźle, Dni Ziemi Tczewskiej, Fabryka Sztuk. Miastu Tczew przysługują prawa do eksploatacji i rozpowszechniania audycji.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?