Tegoroczna kampania wyborcza do parlamentu w mediach ogólnopolskich mogła przybierać burzliwy obrót, ale w naszym powiecie przebiegała niemrawo i nie spotkała się z większym zainteresowaniem mieszkańców.
Kandydaci postawili przede wszystkim na jak najgęstsze plakatowanie. Pod tym względem (jak też pod względem przebiegu całej kampanii) najmniej widoczny był komitet partii Razem - pierwsze plakaty, i to bez twarzy kandydatów, można było dostrzec dopiero na tydzień przed głosowaniem. Inne komitety były bardziej aktywne, wykorzystując każdy możliwy płot, witrynę sklepową, słup ogłoszeniowy czy słup po prostu. Większość kandydatów starała się pokazywać na co większych wydarzeniach w powiecie, np. na Jarmarku Cysterskim czy na Sympozjum Kulinarnym w Subkowach. Część, m. in. Krzysztof Urban z komitetu Kukiz’15 czy Marcin Krzywkowski z partii KORWiN, silnie promowała się też w mediach społecznościowych.
Więcej przeczytasz w piątkowym, papierowym wydaniu "Dziennika Tczewskiego".
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?