Jak przyznaje biuro prasowe sieci, obecnie LPP dokonuje remodellingu swoich sklepów.
- Polska to dla nas rynek dojrzały i nasycony – czytamy. - Dlatego planujemy koncentrować się nie na ilości, lecz raczej na jakości salonów. W perspektywie kilku lat przebudowie i powiększeniu ulegną wszystkie salony LPP w Polsce. Masowo będziemy wdrażać nowe koncepty sklepów. Obecnie prowadzimy analizy portfolio bieżących lokalizacji naszych salonów, co wiąże się z przeglądem umów zawartych z CH pod kątem ich zgodności z rynkowymi warunkami najmu. Właściciele czy zarządzający CH, którzy nie są w stanie ich nam zagwarantować, muszą liczyć się z sytuacją, że niektóre salony zostaną przez nas zamknięte.
Dotychczasowe salony mają po 400 m kw. Powierzchni. Tymczasem LPP dla „młodszych” marek, jak Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay oczekuje po co najmniej 600 m kw. A nawet 800 m kw. Tczewska galeria może po prostu nie sprostać oczekiwaniom.
Czytaj więcej w piątkowym wydaniu ":Dziennika Tczewskiego"!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?