Połączenie następuje automatycznie za pomocą naciśnięcia jednego przycisku. Dyplomowani tłumacze PJM i SJM oraz najnowocześniejsza technologia wideokonferencji Vidyo gwarantują najwyższą jakość usługi. Dzięki tej usłudze niesłyszący petent jest klientem o równych szansach.
Jak to działa?
Niesłyszący interesant przychodzi do urzędu, aby zostać obsłużonym tak jak każdy inny obywatel.
Już przy wejściu zauważa wyraźną informację graficzną opatrzoną rozpoznawalnym przez niego symbolem, która kieruje go do określonego miejsca, gdzie znajduje się stanowisko zdalnego tłumacza on-line.
Tam po obejrzeniu filmu instruktażowego wyświetlanego na ekranie urządzenia dedykowanego usłudze, za jednym dotykiem ekranu zostaje połączony wideokonferencyjnie z jednym z naszych profesjonalnych tłumaczy.
Tłumacz dowiaduje się w jakiej sprawie przyszedł głuchy interesant, a następnie zawiadamia odpowiednią wskazaną wcześniej osobę, do obsługi danej sprawy. Pracownik instytucji podchodzi do stanowiska, gdzie czeka osoba niesłysząca i przy wsparciu tłumacza on-line kompleksowo załatwia sprawę bez zbędnych nieporozumień.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?