Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Barwny autokar jeździ po Polsce i promuje Kociewie

red.
Co wiedzą o Kociewiu turyści? Ciągle zawsze za mało, dlatego przedstawiciele regionu wpadli na pomysł, jak ciekawie zainteresować tą łagodną krainą.

To dla turystów (w ramach promocji zewnętrznej Kociewia) na początku wakacji ruszyła trzymiesięczna ogólnopolska akcja promocyjna. Działania trzech kociewskich Lokalnych Grup Działania (Wstęga Kociewia, Chata Kociewia, Gminy Powiatu Świeckiego) owocują kampanią wizerunkową Łagodnej Krainy.

Widocznymi i namacalnymi działaniami w przestrzeni rzeczywistej miast są tzw. flashmoby oraz roadshowy. Opracowane fabularnie wydarzenia oraz podróżujący po Polsce autokar barwnie na zewnątrz i interesująco wewnątrz promujący Kociewie, można doświadczać i spotkać w aglomeracjach miejskich, których mieszkańcy są najbardziej predystynowani do bycia turystami na Kociewiu.

Kampania jest adresowana głównie do Trójmiasta, Bydgoszczy i Torunia. Kilka z działań bezpośrednich (flashmoby) zostało zrealizowanych w Warszawie i Łodzi - dużych ludnych aglomeracjach, tym samym dających szansę na pozyskanie niezbędnej liczby uczestników. Są to zarazem silne ośrodki medialne, z których informacja może być dystrybuowana bezpłatnie na obszar całego kraju.

Grupą docelową wszystkich działań kampanijnych są osoby preferujące spędzanie wolnego czasu w spokojnych i przyjaznych terenach, młodzież i studenci, którzy dysponują mniejszym budżetem, ale interesują ich nowe miejsca i ciekawe wydarzenia.

Kociewie – Łagodna Kraina to destynacja, która może stać się odpowiedzią na wszystkie tego typu potrzeby oraz uwarunkowania.

Merytorycznego wsparcia trzem LGD-om udziela przez cały czas Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wielu aspektów tego przedsięwzięcia. Profesjonalna kampania wizerunkowa bez wątpienia jest czymś, czego potrzeba Kociewiu. Wielokrotnie i nadal w naszej pracy spotykamy się z brakami podstawowej znajomości naszego Regionu. Podczas wyjazdów goście naszych stoisk mają kłopot z prawidłowym umiejscowieniem Kociewia w geografii Polski. Często także nie wiedzą, czym właściwie jest Kociewie. A i prawidłowa deklinacja nazwy nastręcza problemów… - mówi dyrektor biura LOT KOCIEWIE, Piotr Kończewski.

Pomorzanie, Kujawiacy, Łodzianie i Warszawiacy korzystają z mobilnych Stref Relaksu – Kociewiaków zapraszamy do korzystania z przyjemności, którą daje prawdziwa Łagodna Kraina.

Materiał nadesłany do redakcji

od 12 lat
Wideo

echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tczew.naszemiasto.pl Nasze Miasto