- Większość swoich urzędowych spraw mieszkaniec załatwi właśnie tutaj - mówi prezydent Tczewa Mirosław Pobłocki. - W obiekcie powstały nie tylko nowe miejsca pracy dla urzędników, ale przede wszystkim nowe miejsca obsługi klientów.
Do byłego CED przeniesie się też Biuro Rady Miejskiej z samymi radnymi, którzy podczas styczniowej sesji będą już obradować w nowej auli. W budynku będą odtąd urzędować wiceprezydent Tczewa ds. społecznych, Zenon Drewa, oraz skarbnik miasta Helena Kullas.
- Życzę wszystkim pracownikom, aby byli... ministrami, bo ministrare znaczy służyć - powiedział ks. prałat Piotr Wysga, który poświęcił zmodernizowany obiekt.
Rozkład pomieszczeń:
na parterze: Biuro Obsługi Klienta, kasa, Wydział Budżetu i Podatków (w tym gospodarka odpadami komunalnymi), Wydz. Spraw Społecznych (dodatki mieszkaniowe), Wydz. Spraw Obywatelskich
na I piętrze: Wydz. Spraw Społecznych (część), Biuro Rady Miejskiej, sala konferencyjna, gabinet wiceprezydenta ds. społecznych, skarbnik miasta
na poddaszu: Wydz. Spraw Społecznych (część), Wydział Edukacji, Wydz. Budżetu Urzędu, Pracownia Edukacji Ekologicznej, audytor wewnętrzny.
Z kolei dotychczasowa sala obrad Rady Miejskiej stanie się... salą ślubów Urzędu Stanu Cywilnego. Koszt adaptacji budynku wyniósł blisko 3 mln zł.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?